FIRE YOUR sloGUNS!

Sloganie, sprzedaj się!
Dobry slogan musi się sprzedać, żeby… sprzedawać! Zamawiający musi w niego uwierzyć. Od niego zaczyna się długi proces dawania wiary słowom, które określają produkt, markę, usługę. Slogan składający się z jednego lub kilku słów ma za zadanie wzbudzić zaufanie, pomóc uzasadnić wybór, stać się wyrażeniem, o którym odbiorca pomyśli „lepiej sam bym tego nie ujął". Za tymi słowami muszą pójść kolejne – słowa zachwytu, aprobaty, wywołujące pozytywne emocje.

Dobry slogan, dobry!
Oswajanie ze słowami nie może trwać długo. Dobry slogan wprowadza w trans – wywołuje wizje przyszłości. To czasem musi być jedna chwila by trafić prosto w serce. W nim odbiorca dostrzega bezpieczeństwo, pewność, jakość. To gwarancja długiego i szczęśliwego życia we dwoje. Odbiorcy przyjmują slogan za słowa prawdy, polegają na nich i sami wprowadzają je w życie swoje i swoich bliskich.

Slogan do usług!
Stworzenie dobrego sloganu to proces, który wymaga wysokiej klasy rzemiosła. Praca nad słowem spełniającym kryteria zamawiającego wymaga kunsztu cieśli. Obróbka topornych wyrażeń przeistacza się w lekki konstrukcyjnie majstersztyk (lub inny w zależności od zamówienia). Rzemiosło słowa jest... i czeka na Twój użytek.


Oto slogany, które ostatnio stworzyliśmy:

PRESCO – Dług to sprawa do poukładania
(firma windykacyjna, skupująca wierzytelności)

AMRON – Budujemy wiedzę o rynkach nieruchomości
(system należący do Związku Banków Polskich, który monitoruje, zbiera dane i analizuje rynek nieruchomości w Polsce)

Polskie Inwestycje Rozwojowe – Dla rozwoju gospodarczego Polski
(Spółka państwowa zajmująca się finansowaniem projektów infrastrukturalnych na terytorium Polski)

Poczta Polska – Nowoczesność to priorytet

Manager on Demand – Improve
(firma zajmująca się usprawnianiem działalności firm)


Wojtek Zatyka
zamknij newsletter
NEWSLETTER
Wpisz swoje dane aby dodać się
do listy subskrybentów:
Stämpfli BERN Stämpfli Zürich Stämpfli Warszawa