Najbardziej poszukiwane cechy systemów email marketingowych

Na pewno nie jeden raz, byliśmy świadkami sceny, gdy sprzedawca w sklepie nie potrafił być doradcą i narzucał się klientowi, mówiąc wciąż te same frazesy. Był mało przekonywujący. Efekt tego rodzaju praktyki sprzedażowej jest prosty do przewidzenia. Sprzedawca nie tylko będzie miał gorsze wyniki od konkurencji, ale także zrazi do siebie klienta, który do niego nie wróci. Krótko mówiąc spali za sobą mosty.

Ta sytuacja często ma miejsce w sprzedaży internetowej. I właśnie tu marketerzy potrzebują nowoczesnych narzędzi niczym Warszawa odbudowanego po pożarze mostu.

Strona sklepu on-line nie może być tylko wystawą towarów, po której wiadomo tylko tyle, co interesuje klientów. Samo oglądanie nie zawsze powoduje podjęcie decyzji o zakupie. Tu potrzeba wiedzy, na podstawie której będzie można skonstruować komunikat sprzedażowy i podnieść wyniki firmy!

Analiza behawioralna zachowania leadu sprzedażowego na stronie to klucz do zwiększonej sprzedaży. To przyszłość systemów do kampanii marketingowych. Coraz częściej podejmujemy decyzje zakupowe bazując na materiałach, które są dostępne w internecie. Marketerzy muszą lepiej mierzyć, analizować i wyciągać wnioski z tego co dzieje się na stronach www.

Najbardziej poszukiwane cechy systemów email marketingowych to:

1. łatwość w obsłudze

2. kreator wiadomości

3. możliwość korzystania z szablonów

4. segmentacja bazy

5. automatyzacja i wsparcie obsługi leadów sprzedażowych

6. raportowanie

EFECTORO - już wkrótce nowy gracz na rynku.


Rafał Cwenk
zamknij newsletter
NEWSLETTER
Wpisz swoje dane aby dodać się
do listy subskrybentów:
Stämpfli BERN Stämpfli Zürich Stämpfli Warszawa