May the Content be with you

Fenomen Gwiezdnych Wojen to niezaprzeczalny sukces reżyserski i marketingowy.
Warto zatem przy okazji święta fanów „Star Wars" zadać sobie pytanie:
jak tworzyć strategię content marketingową, która odnosi sukces?

1. Jasna i ciemna strona mocy - kwestie ważne i wyraziste!
Twórz treści, które poruszają istotne tematy dla Twoich klientów. Twoje artykuły powinny
być tak wyraziste, jak moc i kodeks rycerzy Jedi. Mów o tematach ważnych.

2. Nowe galaktyki - nowe perspektywy biznesu Twojego klienta.
Twórz treści, które pomogą zdobyć Twoim klientom nowe rynki i pomogą sięgać po
nowe cele! Wartościowa treść powinna odkrywać przed Twoimi odbiorcami nowe
perspektywy dla ich biznesu. Niech kolonizują nieznane dotąd planety!

3. Oczekiwanie i zainteresowanie - sukcesie trwaaaaj! :)
Twórz treści, na które Twoi klienci będą chcieli czekać. Być może tajemnica fenomenu
„Star Wars" kryje się w wyjaśnieniu George'a Lucas'a jakie złożył po premierze trzeciej
części. Oznajmił w wywiadzie, że nie mógł zacząć realizacji sagi od części pierwszej,
gdyż poziom technologii nie pozwoliłby pokazać efektów i scen, które mogłyby godnie
oddać atmosferę jego opowieści. W ten sposób w świadomości fanów wzbudził gorączkowe
oczekiwanie na moment, gdy powstaną narzędzia, które sprostają wymaganiom jego
wyobraźni! To jeden z genialnych zabiegów podtrzymujących uwagę i zainteresowanie
Gwiezdnymi Wojnami… nieprzerwanie od 1977 roku.

A zatem… niech moc będzie z Wami… przy tworzeniu strategii content marketingowej!

Rafał Cwenk


zamknij newsletter
NEWSLETTER
Wpisz swoje dane aby dodać się
do listy subskrybentów:
Stämpfli BERN Stämpfli Zürich Stämpfli Warszawa