Co w reklamie piszczy 01/2017

Wielki Roger Federer powrócił w niedzielę do wielkości. W pierwszym od lat finale między dwoma prawdopodobnie najlepszymi tenisistami w historii Federer pokonał Hiszpana Rafaela Nadala. Nasi koledzy ze szwajcarskiego Stämpfli na pewno się cieszą.
A tymczasem co w reklamie piszczy? Oto parę najciekawszych wiadomości – w sam raz do porannej kawy.

Facebook zabija Messengera – tak pomyślało wiele osób po przeczytaniu tej wiadomości:
Reklamy w Messengerze
Nowe reklamy na pewno dotrą do setek milionów odbiorców. Czy będą skuteczne? Może zapytamy tak: chcielibyście, żeby w kawiarni, gdy rozmawiacie ze znajomymi, podchodził do Was ktoś obcy i wciskał ulotki? No właśnie.

Ze świata brandingu – jak pokazać, że demencja jest problemem nas wszystkich, a nie tylko chorobą starszych osób? Alzheimer's Society próbuje to osiągnąć kompletnie nowym brandingiem. Żywym, kolorowym, pozytywnym. Efekty od kilku dni można zobaczyć na stronie internetowej stowarzyszenia. Udało im się osiągnąć cel?
www.alzheimers.org.uk

Na bieżąco nadajemy także wiadomości ze świata Superbowl. Kolejne firmy prezentują reklamy przygotowane na tę okoliczność. Kto ostatnio? Mercedes-Benz, który pokazał reklamę wyreżyserowaną przez braci Coen z Peterem Fondą w roli głównej. Jeśli takich reklam będzie więcej, niedzielny finał może być przyjemny ;)



Michał Adamczyk
zamknij newsletter
NEWSLETTER
Wpisz swoje dane aby dodać się
do listy subskrybentów:
Stämpfli BERN Stämpfli Zürich Stämpfli Warszawa