Jak wygląda proces tworzenia filmów reklamowych ?

Jak wygląda proces tworzenia filmów reklamowych ?

Każdy z nas lubi i ogląda filmy na co dzień, ale czy każdy z nas wie jak przebiega proces takiej produkcji? Z racji tego, że na dzień dzisiejszy mamy bardzo wiele rodzai filmów, my dzisiaj skupimy się tylko i wyłącznie na filmach krótkich typowo promocyjnych, jak na przykład filmy reklamowe.

Filmy reklamowe są ważne dla klienta

filmy reklamowe Zazwyczaj są to maksymalnie parominutowe produkcje, które które maja nas zachęcić do jakiegoś produktu lub do jakiejś idei. To nie jest proste zadanie. Spoty reklamowe rządzą się swoimi prawami i zanim dojdzie do ich produkcji i realizacji trzeba zrobić dokładne badania i rozeznaniu rynku oraz grupy docelowej, do której skierowany ma być materiał. Trzeba ustalić i napisać dobry scenariusz – to bardzo czasochłonny etap tworzenia filmu. Kiedy dokładnie wiemy jak chcemy coś przedstawić, musimy zaangażować odpowiednich aktorów, o ile film nie będzie animowany albo nie będzie wymagał udziału ludzi. Różne są produkcje. Filmy promocyjne są zazwyczaj bardzo okraszone bardzo ładna muzyką oraz efektami wizualnymi, żeby jeszcze bardziej nas zachęcić. Dobór odpowiedniej muzyki to również ważny etap w całej produkcji. Kiedy mamy wykonane już niezbędne ujęcia oraz zdjęcia, czas na najbardziej twórczy proces, to znaczy proces postprodukcji. To właśnie wtedy filmy korporacyjne zaczynają być montowane oraz obrabiane. Dodaje się wtedy odpowiednią muzykę oraz głos narracji. Możemy również umieścić odpowiednie napisy. Możemy dosłownie pobawić się obrazem i urozmaicić go przeróżnymi wstawkami. Video marketing ma oczywiście swoje zasady, które są dobrze znane specjalistom. Nie mogą oni działać zgodnie z własnymi odczuciami.

Najbardziej liczy się klient, który zamówił dany film oraz jego oczekiwania względem takiego filmu. To bardzo ważna wskazówka dla początkujących w branży.

Więcej informacji znajduje się na www.loffstudio.pl